Σελίδες

Τετάρτη 4 Αυγούστου 2010

Μία μέρα της ζωής μου.

Καλημέρα σε όλους! Όπως ξέρετε είμαι ένας αποτυχημένος πληροφορικάριος
που είναι σύμβουλος συνωμοσιών και εκπαιδευτής αστροναυτών για το Καζακστάν. Για να διατηρήσω αυτή την δουλειά όμως και να μείνω «undercover» πρέπει να έχω μια «βιτρίνα». Η βιτρίνα μου λοιπόν είναι στην εξυπηρέτηση πελατών μιας μεγάλης εταιρίας που πουλαει υπολογιστές ,περιφερειακά , software κτλ. Αποφάσισα λοιπόν να σας εξιστορήσω μια μέρα στην δουλεία μου. Χωρίς πολλά πολλά ξεκινώ!
Εγώ : Γεια σας εξυπηρέτηση πελατών της.....
( ονόματα δεν λέμε ;P ) πως μπορώ να σας εξυπηρετήσω?
Πελάτης: Γεια σας το laptop μου δεν λειτουργεί. Όταν ξεκινάει πάντα μπλοκάρει με το ξεκίνημα των Windows.
Εγώ: Μάλιστα. Λοιπόν μαζί θα ξεκινήσουμε διάφορες διαδικασίες και είμαι σίγουρος ότι θα βρούμε την λύση μαζί. Θα σας λέω να κάνετε κάποια πράγματα στοLaptop και θα μου λέτε τι δείχνει η οθόνη. Μπορούμε να ξεκινήσουμε?
Πελάτης: Ναι ναι φυσικά!
Εγώ: Τέλεια , λοιπόν αρχικά με αυστηρή φωνή πείτε στον υπολογιστή πόσο νευριασμένος είσαστε με την κατάσταση και την ίδια στιγμή να πατάτε το Y στο πληκτρολόγιο.
Πελάτης: Είμαι νευριασμένος μαζί σου, πολύ νευριασμένος . Είσαι ένα κακό Laptop.
Εγώ: Συγγνώμη για την διακοπή αλλά μπορείτε να βάλετε λίγο περισσότερο παθος όταν του φωνάζετε σας παρακαλώ?
Πελάτης: ( Ουρλιάζοντας ) Σε μισώ, σε μισώ! Είσαι το πιο άχρηστο laptop στον κόσμο. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΑΣ???
Πελάτης: ( Ήρεμη φωνή ) Όχι ακόμα τίποτα.
Εγώ: Μάλιστα. Τώρα θα πρέπει να κάνουμε κάτι διαφορετικό.
Εγώ: Δοκιμάσατε να το τρομάξετε?
Εγώ: Έχετε πρόσβαση σε επιταχυντή σωματιδίων?
Εγώ: Δοκιμάσατε να κολλήσετε τσίχλα σε μια θύρα Usb?
Εγώ: Δοκιμάσατε να σηκώσετε το δεξί σας χέρι και να κουνάτε την γροθιά σας στο αέρα?
( Αργότερα )
Εγώ: Όχι αυτό που θα κάνετε δεν αφαιρει την εγγύηση σας.
Πελάτης : ( Ακούγονται θόρυβοι από όπλο ) Όχι ακόμα δεν δουλεύει.
Εγώ: Γιατί δεν δοκιμάζετε να του πείτε ότι το αγαπάτε με την φωνή του StevenHawking?
Πελάτης : ( Ακούγετε η μίμηση της φωνής ) Ναι! Λειτούργησε!!!! Σας ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ!
Εγώ: Παρακαλώ! Να έχετε μια ωραία μέρα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails