Σελίδες

Παρασκευή 27 Αυγούστου 2010

ΑΤΑΚΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΕΙΝΕΙ

Αντζελα Δημητρίου: Κυρία Δημητρίου, σ' αυτή τη συναυλία τα τραγούδια που είπατε ήταν ανέκδοτα; Όχι, κάθε άλλο, ήταν πολύ σοβαρά.

Σχολιαστής στίβου κατά την διάρκεια αγώνα ανωμάλου δρόμου γυναικών: Και οι ανώμαλες μπαίνουν στα τελευταία 1000 μέτρα...

Aντζελα Γιάννου: Μ' αρέσουν όλοι οι ποιητές, ακόμα και ο Μπετόβεν



Βίκυ Κουλιανού: Οκτώ στους δέκα Έλληνες πιστεύουν ότι τα μοντέλα είναι χαζά. Τους υπόλοιπους τρεις όμως, που πιστεύουν πως είμαστε έξυπνες δεν τους ακούμε.



Μιτλιάγκας (Δήμαρχος Σερρών) - Προς τους ιδιοκτήτες cafe-bar Σερρών: Μην βγάζετε καρέκλες και τραπέζια στα πεζοδρομία γιατί έπιασαν τον κώλο της γυναίκας μου.

Κάποιος Δημοσιογράφος: Εδώ στο γήπεδο Χαριλάου βρέχει. Έξω δεν ξέρω τι κάνει

Ρεπόρτερ του Alpha Channel: Ο πλοίαρχος και υποπλοίαρχος του Σάμινα Εξπρές, διώκονται για ανθρωποκτονία εξ αμελείας με ενδεχόμενο δόλο.

Μανώλης Μαυρομάτης: Ο Ronaldo ξεχύνεται σαν εμετός στην επίθεση...

Νίκος Χατζηνικολάου: Το πρωτοφανές αυτό γεγονός, συμβαίνει για δεύτερη φορά

Κάποιος Δημοσιογράφος στην τηλεόραση: Το θύμα είχε κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις σε όλο το σώμα

Εκφωνητής ποδοσφαιρικού αγώνα στην τηλεόραση: Και ναι... μπαίνει μέσα στη μεγάλη περιοχή... την βγάζει και την παίζει...

Μανώλης Μαυρομάτης: Και να ο ντεμπούρ, δίνει πάσα στον δίδυμο αδερφό του ντεμπάρ

Δημοσιογράφος στο TEMPO: Και η ιστιοσανίδα της εταιρίας είναι... (αντί για ιστοσελίδα)

Αντζελα Δημητρίου: φέτος το καλοκαίρι είχα παει στην Κρήτη και είχα ένα σπίτι με θέα τον Ατλαντικό και ήταν υπέροχα.

Αντζελα Δημητρίου: Ο αγαπημένος μου ποιητής είναι ο Καζαντζάκης. Με τον Καζαντζάκη επιμένω,για να τελειώνει αυτή η ιστορία, ότι είναι ποιητής. Τους προκαλώ ότι είναι άσχετοι. Φίλος δημοσιογράφος μου είπε: "Αντζελα θα σου φέρω τα ποιήματα που έχει γράψει ο Καζαντζάκης να τους τα δείξεις."

Τριαντάφυλλος: Λένε ότι φοράω τακούνια επειδή είμαι κοντός. Δεν ξέρουν όμως ότι αυτά tα παπούτσια τα έφερα μαζί μου από τη Ρόδο και τα φορούσα μέχρι να μπορέσω να πάρω άλλα.

Ελένη Δήμου: Η ηχογράφηση έγινε στο σπήλαιο των Πετραλώνων όπου βρέθηκε ο πρώτος εν ζωή σκελετός.

Αννα Φόνσου: Δόξα τω Θεώ, είμαι άθεη.

Μαρίνα Τσιντικίδου: Για να δούμε πόσες φιναλίστ θα μπούνε στη δωδεκάδα.

Βίκυ Κουλιανού: Αγαπημένος μου άγιος είναι ο Χριστός.

Η Αντζελα θέλει να τραγουδήσει ένα τραγούδι εκτός προγράμματος: "Παρακαλώ να χαμηλώσουν τα φώτα, γιατί τώρα θα πω ένα τραγούδι off the record."

Αννα Βίσση: Ο Αντώνης Σαμαράς με βοήθησε να ξεπεράσω το χωρισμό μου με τον Νταλάρα. Πως ήταν οι μέρες μου με τον Νταλάρα; Αν σας πω ότι δεν θυμάμαι θα με πιστέψετε;"

Βίκυ Κουλιανού: Χριστός και Θεός δεν είναι το ίδιο πράγμα. Έχει διαφορά. Εγώ προσεύχομαι αποκλειστικά στο Χριστό.

Τόλης Βοσκόπουλος (Σε συνεντευξη στον Ν. Χατζηνικολάου): Όταν τους ζήτησα την ανάγκη τους δεν μου την έδωσε κανείς

http://spamplaka.blogspot.com/2010/06/blog-post_3412.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails